onsdag 23 oktober 2019

Tjejhelg i Stockholm

Nu sitter jag äntligen hemma i min datastol och försöker samla mig efter en fantastisk helg i Stockholm med mina bästa vänner! Vi anlände tidigt på fredagen för att hinna med så mycket som möjligt under vistelsen i Stockholm. Boendet blev på lyxiga hotellet Best Western som hade en underbar frukost. Hotellet ligger 10 minuter från centralen vilket gav oss tjejer möjlighet att vandra runt i stan hur mycket vi vill utan att lägga massa pengar på kollektivtrafik. 

Det blev mycket shopping, mat och museum besök under de tre dagar som varade och  i och med att jag fyllde år i början av Oktober månad, passade mina vänner på att fira mig med både smycken och en bok! Jag fick hjärtformade örhängen från Pandora och boken Etthundra mil av Jojo Moyes. Jag kan inte bli mer lycklig efter all äventyr som jag var med om! Jag passade självklart på att besöka sci fiction bokhandeln för att titta på massa olika böcker. Jag fastnade på den klassiska bokhyllan då jag önskar mig stolthet och fördom av Jane Austen till julklapp. En dag hoppas jag att jag samlar på mig alla klassiska böcker på min bokhylla. Det är ett mål jag har. 

Helgen gick oväntat fort och nästa resa hoppas jag att det blir minst lika bra. Vi får väl se om det blir London, Berlin eller Prag. 
Har du läst boken Etthundra mil av Jojo Moyes? Vad tyckte du om den?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar