tisdag 1 oktober 2019

9 bokserier jag tänker läsa klart!

Under de senaste tre åren har mitt liv uppslukats av studier och med det har jag inte hunnit att följa med när uppkommande böcker har lanserats. Vissa av bokserierna har jag valt att lägga åt sidan just för att det kom andra spännande böcker som fått mig att bli extra nyfiken att börja läsa. 
Vilket fall som helst så sitter jag nu här i soffan och tänker på hur många bokserier jag faktiskt vill läsa klart. Det är verkligen ett stort Suck* över att jag inte fått tid till att läsa ut de bokserier jag velat och inte bara det...Det har kommit flera nya spännande bokserier som jag är jätteyfiken på!! Det kommer jag skriva om i kommande inlägg. 
Nää ush vad tiden flyger iväg. Jag har ialla fall lagt till ett mål på goodreads det här året och det är att läsa ut 30 böcker. Förhoppningsvis blir det ett antal bokserier som jag kommer hinna slutföra. 
 
Jag skulle gissa att ni också har bokserier som ni skulle vilja läsa ut, vilka är det? Dela gärna med er till mig i kommentarsfältet nedan. 
 
 
       
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar