mÄndag 6 mars 2023

~ LĂ€st i FEBRUARI ~

đŸŒ± Februari Ă€r förbi och jag hann lĂ€sa tre böcker, vilket jag tycker Ă€r helt okej dĂ„ jag studerar för tillfĂ€llet. LĂ€supplevelsen har varit enorm och lĂ€slusten har ökat markant, jag Ă€r sĂ„ otroligt glad att jag fĂ„r uppleva riktigt bra böcker i starten pĂ„ Ă„ret. NĂ€r jag tĂ€nker efter var det lĂ€ngesedan jag verkligen kĂ€nde stor lycka över att lĂ€sa böcker som fĂ„r en fyllas av glĂ€djekĂ€nslor. Jag har hittat nya favoritförfattare och jag hĂ„ller verkligen tummarna att de kommer fler spĂ€nnande historier ifrĂ„n dessa. Donna Tartt och Alex Michaelides 👌

🌾 If We Where Villains av M.L Rio
🌾 Teraputen av Alex Michaelides
🌾The Secret History av Donna Tartt

👀 Under Mars mĂ„nad plockar jag upp ATLAS- DE UTVALDA av Olive Black 

💭Hur har din Februari mĂ„nad sett ut? Har du fĂ„tt upptĂ€cka nya favoritförfattare??

4 kommentarer:

  1. If We Where Villains Àr jag vÀldigt nyfiken pÄ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, boken var helt okej. Jag hade lite större förhoppningar pÄ den...
      Om du vill ta dig in i Dark Academia genren rekommenderar jag The Secret History av Donna Tartt.

      Radera
  2. "Den tysta patienten" Àr riktigt bra av Michaelides. :) Du hade en Dark Academia-mÄnad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sandra!
      Ja!!!!!! DEN VAR SÅÅ BRA! Andra boken gillade jag ocksĂ„, Teraputen. Har du lĂ€st den?
      Hahaahh ja det blev sÄ ^^

      Radera