lördag 2 april 2016

Fråga till er läsare!

All you need for a cozy day of reading! Wait where's the open fire?: En sak som slog mig just i tankarna är att jag är väldigt nyfiken på vad ni läsare, läser för bok just nu...

Det finns just nu så många bra böcker där ute, men också väldigt många som inte alls levererar, tycker ni om den bok ni läser nu eller känner ni att ni helst vill slänga den i väggen?
Skriv gärna i kommentarsfältet vilken bok ni läser och vad ni tycker om den hittills.
Det skulle bara underbart att få de del av det.

Skriv gärna också om ni har fått boktips från mig och min blogg, det skulle vara väldigt kul att få reda på det.

4 kommentarer:

  1. Just nu läser jag City of Heavenly fire. Har läst till 160 ungefär, av över 700 sidor. Den är väldigt underhållande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Jag hoppas den är bra.
      Jag vill gärna också komma vidare med The Mortal Instrument serien.

      Radera
  2. Läser just nu Själarnas bok av James Oswald. Har hunnit snart 100 sidor och tycker väl att den är en ganska okej spänningsroman.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag har faktiskt inte läst något av författaren James Oswald, men jag ska definitivt ta en titt.

      Radera