fredag 5 november 2021

Böcker från min bästa kompis!



Under min födelsedag kom min bästa kompis Tanja på besök! Vi har känt varandra sedan gymnasietiden och även om vi inte bor i samma stad längre, har vi god kontakt, hon är verkligen guld värd. Jag hoppas ni också har en vän som finns där i vått och torrt, för Tanja ställer alltid upp för mig när jag behöver henne. Det har gått en lång tid där vi inte har kunnat träffats och äntligen fick vi den möjligheten och det känns fantastiskt. Vi skattade och pratade om allt då det kändes som vi tog igen all förlorad tid. Det blev mycket skratt, mat och presenter Även om jag sa att det inte behövdes komma med något...Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på det. 

Det känns som vi har en bokserie som vi alltid pratar om och det är böckerna från JoJo Moyes. Jag får alltid en bok från denna författare av Tanja och jag är så glad över det. Jag har hört så gott om JoJo Moyes och det känns som jag drar ut på det emellanåt....kanske för att spara det bästa till sist?? 

Jag vet att det inte funkar att tänka så...jag lovar jag ska sätta mig ner och läsa hennes böcker. Inte nog med det fick jag Omgiven av Narcissister skriven av Thomas Erikson. Ja, jag är ett fan av författare Thomas Erikson!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar