torsdag 4 november 2021

Tack bästa pappa!



Som ni vet har jag tillbringat en lång period i vårt vackra grannland Norge då jag arbetar som resande sjuksköterska. Jag köpte första boken i Eragon-serien innan min resa och jag blev positivt överraskad, den var såå bra! När jag kom hem överraskades jag av de tre resterande böckerna i serien som jag fick av min pappa. Jag skulle säga att jag blir alltid lika glad när jag överraskas av presenter, speciellt böcker som jag haft på min önskelista väldigt länge. Jag tror aldrig jag blir för gammal för det ^^

Jag skäms lite att jag inte har läst Eragon förrän nu. Att jag kunnat missa en sådan episk historia kan jag inte förstå. Jag skrattar fortfarande åt det, speciellt när jag själv älskar fantasy genren. Författaren Christopher Paolini är en enastående författare som blivit en stor favorit hos mig. Jag hoppas du också tar dig tid att läsa ett kapitel från hans böcker. Jag garanterar att du kommer fastna! 

Har du läst första Eragon boken i serien? Skriv gärna vad du tyckte om den i kommentarerna nedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar