måndag 22 november 2021

Femtio Nyanser av Frihet av E.L James




När relationen börjar djupna, dras hemligheter och konflikter upp till ytan. Christian får möta sina inre demoner och Anastasia liv börjar kantas av svåra val. Kommer relationen att hålla? 

Recension: Det är ingen överraskning att den här boken innehåller mycket erotik. Jag hade önskat att vissa scener kunde överraska med något oväntat för att få lite kontrast på karaktärernas relation i det röda rummet. Författare E.L James skriver återigen lovande och jag behöver inte anstränga mig så mycket när jag läser. Dialogerna är en stor favorit, vilket får mig att le under större delen av min läsning. 

Har du gillat tidigare böcker kommer du gilla även denna bok. Boken är en bladvändare som innehåller mycket av allt. Relationsutvecklingen sker hela tiden, nya och gamla karaktärer dyker upp och miljöombytena sker kontinuerligt. Författaren har lyckats knyta ihop säcken snyggt och triologin når sin topp. Jag är nöjd när jag läser ut denna bok, jag rekommenderar den starkt. 

Betyg: ★★★★
Titel: Femtio nyanser av frihet
Författare: E.L James
Förlag: Norstedts
Språk: Svenska
Sidor: 604
Rec: Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar