tisdag 1 oktober 2019

After- Filmrecension

Jag har verkligen dragit ut på tiden med att sätta igång och titta på filmen After. Jag har velat spara filmen tills jag läst ut boken. Dock var det inte det lättaste att göra då jag blev väldigt nyfiken på filmen, så jag beslutade mig att helt enkelt starta filmen. Jag tyckte verkligen man har lyckats med skådespelarvalen och miljön i filmen, det väckte exakt samma känsla som i läsandet av boken. Dessutom fick man en glims av författaren Anna Todd i ett av scenerna vilket jag tyckte var otroligt kul. När jag fick se Tessa och Hardin för första gången skrek jag boksatvligen ut av lycka "YEEEESSSS!!" Så perfekt val! Min fantasi av de båda från boken blev så perfekt i filmen. Kemin fungerade också strålande vilket höjde nivån på filmen otroligt mycket. Jag är så glad att filmen blev så välgjord, så filmen After kommer jag se många gånger om igen. Nu väntar man bara på fortsättningen. 
Har du sett filmen? Vad tyckte du? Kommentera gärna!
 
Betyg: 5/5
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar