tisdag 1 oktober 2019

Holmestrand- Sol, bad och tid för böcker!

Titeln avslöjar en hel del av vart jag befinner mig just nu. Det stämmer, jag befinner rmig i Holmestrand i Norge för sol, bad och arbete. För er som har följt min blogg sedan innan vet att jag tog ett uppbehåll med bloggen pga studier. Idag är jag i full fart i mitt sjuksköterskeyrke och arbetar här i vackra Holmestrand under sommaren. Under min lediga tid blir det mycket bad, grill och skratt, men också tid för både bloggande och läsning vilket jag är så lycklig över!
Jag har längtat efter en tid där jag bara kan koppla av och läsa något som jag har lust att läsa. Ingen stress över hemtentamens eller andra skolrelaterade uppgifter. Det har varit tungt att offra bloggandet och läsningen. Jag har varit så ledsen över att jag inte kunnat få tid till mina läsare och mitt intresse för böcker under min studietid. Dock är det slut med nu och jag ser framtiden i ett nytt ljus som man brukar säga för framtidens bloggande, läsande och alla er läsare på bokrosen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar