måndag 6 januari 2020

Välkommen 2020!



Äntligen är 2020 här och jag sitter äntligen ner och skriver ett inlägg på bloggen. Det känns som det har varit lika häktiskt för mig som vilken annan dag som helst under dessa jul tiderna och nyår.
Vilket fall som helst så sitter jag nu i mitt gamla flickrum hos mina föräldrar och jag har både teet och kakorna vid min sida tillsammans med väldoftande ljus som lyser upp mörkret och jag bokstavligen andas ut. Självklart har jag läst en del under julen, dock inte lika mycket som jag önskat. Men vad gör det när jag äntligen kan presentera att bloggen har nått rekord många läsare under december månad. Hela 612 läsare har befunnit sig på bloggen och jag bara skriker ut av lycka!! DET ÄR HELT UNDERBART!! Jag är verkligen lycklig över att så många besöker bloggen för att läsa både bokrecensioner, kommentera och skriver frågor till mig om kommande böcker.

Jag hoppas verkligen att bloggen kommer fortsätta i samma anda och att ni alla får lika mycket glädje av bloggen som jag får. Var inte blyga att skriva till mig eller kommentera på bloggen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar