onsdag 16 oktober 2013

Böcker i Brevlådan: Magikerna av Lev Grossman!

Idag har jag bara legat i min säng och läst eftersom jag inte alls mått bra, med både huvudvärk och ont i halsen, så bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan idag. Inte nog med det så låg det ett packet i brevlådan som min pappa plockade upp och gav till mig.
Det var Magikerna av Lev Grossman!! För första gången så kom det en bok som jag inte har frågat efter, vilket är otroligt kul!
För mig blir det många intressanta böcker att läsa i Höst!
Tack Pocket Förlaget!

Tack för det fina vykortet också!


3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag lottar just nu ut sci-fi / fantasyboken "Förlora för att vinna" på min blogg. Var gärna med i tävlingen: http://ponkissons.blogg.se/2013/october/tavling-vinn-forlora-for-att-vinna-2.html :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det känns lite som att jag förstör för dig nu genom att säga det, men... den boken är inget bra. Jag hörde ut den för ca en månad sedan och jag har bara hört/läst en så dålig bok en gång tidigare och det var när jag gick i högstadiet och blev tvingad att läsa en av Jonas Gardells böcker. Fler än jag verkar tycka likadant om Magikerna.

    Det ska bli intressant att se vad du tycker... :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tackar för din åsikt Camilla. Ja, jag har inte läst den än, men det ska bli otroligt kul att se hur den är uppbyggd.

      Radera