måndag 1 januari 2024

Hälsobalansen- 4 nycklar till ett bättre liv av Dr Ragan Chatterjee!

 


Dr Ragan Chatterjee använder sig av den senaste forskningen inom hälsa för att hjälpa sina patienter till att byta livsstil istället för att ordinera medicin. Med sina korta och enkla tips lyckas han förändra vanor och livsstil till det bättre. 

Dr Ragan Chatterjee har blivit en favorit i min bokhylla och Hälsobalansen är inte ett undantag. Jag sitter alltid på helgen och läser något kapitel som hjälper mig att komma underfund med mina egna vanor för att stärka hälsa och sinne, vilket denna bok har lyckats med. Vila, Äta, Träna & Sova är 4 nycklar som Dr Ragan Chatterjee fokuserar på och han har gjort ett strålande arbete genom denna enkla guide som lyfter frågeställningar och motivation på ett sätt som jag aldrig tidigare kommit i kontakt med. Boken är bode kul och lätt att läsa. 

Denna bok har gjort stora förbättringar hos mig, vilket jag rekomenderat starkt att du också passar på att ta en titt på!

Betyg: ★★★★
Författare: Dr Ragan Chatterjee
Förlag: Norstedts
Sidor: 223
Språk: Svenska
Rec: Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar