tisdag 8 oktober 2013

Böcker i Brevlådan: Böcker av Gena Showalter!



 
Gena Showalter är en författare som slått igenom stort i USA med sina böcker, framförallt bokserien Insnärjd som jag nu har fått av bokförlaget Harlequin! Det tackar jag så mycket för!!
Förutom det fick jag även två böcker till Den Mörkaste Passionen & Den Mörkaste Lögnen samtidigt som en del till är på väg (Den Mörkaste Hemligheterna). Det är alltså bok 5,6, & 7 jag fått av Bokserien Underjordens Härskare.

De här böckerna verkar vara otroligt spännande!!


2 kommentarer:

  1. Jag har den första, Insnärjd, som jag köpte för länge sedan, i våras kanske, men har inte börjat på den än. Jag gillade främst vad som stod baktill om boken. Den verkar riktigt spännande.

    Varför får du böcker från Harlequin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med om att texten på baksidan av boken var väldigt spännande. Jag har läst lite av boken hittils och den är verkligen något man borde ta del av om man gillar fantasy. Själv gillar jag konseptet med att Aden Stone (huvudkaraktären) har fyra mänskliga själar som pratar med honom i hans huvud...Läs Den!! :)

      Radera