fredag 4 oktober 2013

Böcker i brevlådan: Guld kompassen av Philip Pullman


Efter en riktigt seg dag i skolan, blev det mycket bättre när jag väl kom hem idag, då låg det ett packet på sängen som min mamma hämtat ut från affären.
Det var inte mindre än hela trilogin av Guld Kompassen av Philip Pullman!! Jag har alltid velat läsa den bokserien då jag älskar filmen!!! Dock kan jag inte förstå varför de slutade att producera de andra två filmerna?? Mycket konstigt...
 
Men nu kommer de finnas på min bokhylla med många andra fantasy böcker och det har jag
Natur & Kultur förlaget att tacka för!! Tack så jätte mycket!
 
Jag vet inte hur bra de här böckerna är, men jag slår vad om att de är värda att läsa. Har någon av er läst böckerna?? Vad tycket du om de? Kommentera gärna så får jag reda på vad ni tycker!
 
 




1 kommentar:

  1. Jag har inte läst böckerna utan precis som du bara sett filmerna.
    Ska de inte göra de andra två filmerna?! Varför?! Den som är så fruktansvärt bra!!
    Min favorit är cowboyen och hans harre, de som tar dem med på ett luftfartyg. Men jag älskar honom i alla hans filmer när han är cowboy aktig ;)

    SvaraRadera