tisdag 14 mars 2023

Nya böcker i Brevlådan!


❤ The Withcher- The Last Wish av Andrzej Sapkowski: Äntligen har det kommit ut en ny utgåva i serien The Witcher och den första böcken i serien har landat i min brevlåda! Böckerna som nu har lanserats är Illustrated Edition, vilket innebär att boken fått både ny framsida, bilder finns i boken tillsammans med ny stämpel bakom pappersframsidan. Jag ska visa er i ett annat inlägg. Jag har tittat igenom boken och jag säger bara WOW, så värt det. 

❤ Lightlark av Alex Aster: När en ung författatre blir lanserad, då blir jag insprierad. Alex Aster skrev boken Lightlark och blev nekad hos flera förläggare tills en av de sa ja. Efter det har boken blivit en stor populäritet bland många unga läsare och just nu förbereds en filmatisering av boken av samma produktion som skapade The Twilight Saga. Det är bara ett måste! Förfatatre Alex Aster finns på Instagram. 

❤ En Krona av Gyllene Ben av Jennifer L. Armentrout: Den här bokserien är en unik fantasyserie och jag vet att det är blandade känslor kring den här bokserien hos många av er. Jag fann den lockande då jag uppskattar att erotiken är en stor del av historieberättandet, självklart är den fylld av både vampyrer, varulvar och de klassiska fanatsydelarna men som sagt..jag kan inte hålla mig borta från den. 

💭Finns det någon bok som jag bara måste införskaffa mig? Skriv gärna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar