onsdag 18 november 2020

Min 25 års födelsedag!

                    

Jag kan fortfarande inte förstå att jag har fyllt 25 år. Ofta behöver jag tänka till när någon frågar mig hur gammal jag är. Kan ni tänka er att jag redan behöver fundera på det? ^^ Vilket fall som helst har jag väntat en evighet på att min kille ska komma till mig i Östersund. Han har varit borta i 4 månader till sjöss och jag har bokstavligen längtat ihjäl mig. Det enda jag visste var att han planerade att komma på min födelsedag från Kalmar och jag var så lycklig när han dök upp på min födelsedag. Jag fick både rosor, en vas och Harry Potter böckerna på min födelsedag. Det kunde inte bli bättre. Under resten av kvällen blev det mat på resturang och temys med en hel del prat. Som sagt behövde vi ta igen den tid vi varit ifrån varandra och jag kan knappt beskriva känslan när man väntat i över 4 månader på den person som man älskar från djupet av sitt hjärta. Lyckan är stor och det är som att kärleken blossar om på nytt. Efter min födelsdag åkte vi vidare till Hälsningland och njöt av både bastubad, god mat och avkoppling vid brasan. Tid för avkoppling var något som jag inte alls hade mycket av och jag är super glad över att jag fick möjligheten att åka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar