onsdag 18 november 2020

Bokbox från Seraf Förlag!

                     

Eftersom Seraf förlag gick ut med att lansera deras fösta bokbox under hösten, kunde jag inte motstå att beställa en. I boxen fanns det boken Höstglöd som är skriven från en mängd olika författare tillsammans med ett väldoftande ljus, ett gott te som smakar med en blandning av tranbär och fläder. En vacker tekopp, ett bokmärke och en snygg poster. 
Jag är supernöjd med boxen och jag hoppas verkligen fölaget kommer sattsa på flera bokboxar i framtiden. Tet är helt underbart och det har jag druckit hela hösten med lite honung i. Ja, för er som känner mig vet att jag är te älskare. Bortsett från det har jag bunkat upp mig med en mängd godis, filtar och massa kuddar för att känna värmen här inne när vintern närmar sig därute. 
Har någon av er fått bokboxen och vad tycker ni? Planerar du att beställa en bokbox i framtiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar