tisdag 1 oktober 2019

Tillbaka i Kalmar

Det är så skönt att äntligen fått stadga sig i Kalmar efter en lång tid på resnde fot.
Jag har varit borta i Norge och arbetat, träffat min familj i Helsingborg, fixat segelbåten med min prins i Stockholm  och plus flyttat över alla mina studentgrejer från campus i Växjö till underbara Kalmar. Det har dock inte tagit slut där, jag har fått upp min nya bokhylla och  mitt nya skrivbord i lägenheten och jag är så lycklig! allt faller på plats!
När det kommer till mina böcker, så är de alla uppe i bokhyllan, ja ialla fall de böcker som jag haft på campus under min studietid. 
Jag har många böcker hos mina föräldrar som jag egentligen bör flytta över till Kalmar, dock är de så många och jag inte tror inte det finns plats för fler böcker. Böckerna får stanna kvar i mitt flickrum tills jag får mer plats helt enkelt. ^^
Nu blir det mer avkoppling med lite te och sedan tänkte jag se klart filmen After och fortsätta min läsning av After skriven av Anna Todd. Jag kommer skriva en filmrecension efter jag sett filmen, så det kommer snart upp på bloggen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar