torsdag 27 februari 2020

Böcker från Bokrean!

Äntligen har jag varit på bokrean och wow så mycket folk det var. Det knuffades och rövades åt sig böcker åt alla håll och kanter. Jag tror att folk känner att man vill vara först på plats för att få till sig de böcker som man vill innan de tar slut. Jag till och med blev stoppad av en äldre man som använde sitt paraply som blockad för att han skulle hitta sin bok på hyllan först...Helt otroligt!

Vilket fall som helst gick jag till bokrean och jag hittade två spännande böcker om matlagning. Den ena boken har recept på bowls av kocken Jennie Wallden som har recept på 10, 20, 30 minuter att utföra, vilket är helt fantastiskt. Jennie Wallden har alltid varit min favoritkock eftersom hon är väldigt pedagogisk och har enkla recept att följa. Dessutom har hon många recept som smakar fantastiskt gott. Det finns inte en chans till att göra fel med hennes recept vilket är helt underbart. 

Inte nog med det så tänkte jag för första gången prova att lära mig yoga, det har jag aldrig gjort förut och jag tror verkligen det är något man ska prova på. Det hjälper en att andas och slappna av. 
Sedan har jag länge velat ha Stolthet och Fördom av Jane Austin i min bokhylla och det har jag äntligen!! Ska bli så spännande att läsa boken. Sist men inte minst köpte jag boken Ett hov av taggar och rosor av författare Sarah J Maas. Jag har hört så mycket bra om Sarah J Maas så nu finns boken på min bokylla!

Vilka böcker valde du att köpa på bokrean, blev det fler än väntat?
Skriv gärna i kommentarsfältet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar