måndag 17 februari 2020

Bokrean närmar sig!

Jag har fått katalogen för Akademibokhandelns stora bokrean 2020 och jag kan verkligen inte släppa taget om katalogen trots att min frukost står på bordet och är redo att ätas upp. Jag blir alltid så exalterad över bokrean som sker i februari månad. Vem gillar inte en stor bokrea?? Jag har ringat in lite böcker som jag kommer sikta mig in på under rean, så ni får hålla ögonen öppna då jag kommer självklart att lägga upp ett inlägg över de böckerna som jag valt.

Har ni några böcker som ni vet redan att ni kommer köpa? Skriv gärna i kommentarsfältet!



2 kommentarer:

  1. Hantverkaren av Sharon Bolton och Outsidern av Stephen King kommer jag nog köpa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå vad kul! Jag själv har inte läst någon av böckerna. Kanske ska man ta sig en närmare titt* ^^

      Radera