tisdag 4 februari 2020

Inköpa böcker!

Äntligen har jag fått tid till att ta mig ut och se mig omkring i bokhandlarna här i Kalmar. Den senaste tiden har det endast varit jobb och en hel del andra hem sysslor som måste fixas.
Nu när jag tagit mig friheten att njuta av lite ledighet, passade jag på att ta mig ut i det fina vädret som varade igår. Det blev en kopp kaffe ute på stan tillsammans med en mysig promenad ute i underbara Kalmar. I bokhandeln Dillbergs Bok & Kontor blev det ett köp av månadens bok som inte minst var första boken i OUTLANDER serien av författaren Diana Gabaldon. Därefter kunde jag inte motstå med att köpa The Witcher av Andrzej Sapkowski. Boken bokstavligen tittade på mig från bokhyllan, det var den enda kvar och jag kunde inte säga nej.
Har ni läst någon av böckerna??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar