tisdag 4 februari 2020

Alla Hjärtans Dag närmar sig!

Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg och jag kan inte dölja att jag älskar att fira den romantiska dagen den 14 februari tillsammans med både familj, vänner och partner. Det blir alltid mycket choklad, filmmys, små presenter och så klart böcker!
För att ladda igång med lite alla hjärtans dag känslor, så lägger jag upp lite böcker att sätta tänderna i!
Hur firar ni er alla hjärtans dag?

Evvie Drake börjar om (inbunden) Minns oss som nu (häftad) Julia och Jack (pocket) Hemligheten i Cornwall (pocket) Den glömda rosenträdgården (pocket) En avlägsen kust (häftad) Sikta högt (inbunden) Hon som var jag (pocket) Med varje andetag (pocket) Röd lilja (pocket) Red, White &; Royal Blue (häftad) Svart ros (pocket) Sommaren med Ava (pocket) Tjugo år till dig (pocket) Väck mig när det är över (pocket) Här och nu (pocket) Teodlarens hustru (pocket) Min mammas hemlighet (pocket) Sommaren hon aldrig glömde (inbunden) Dagarna med dig (pocket) Chefen (pocket) Grejen med kärlek (pocket) Förbannade kärlek (pocket) Vi som älskade (pocket) Kyssfaktorn (pocket) En allvarsam lek (pocket) Inte den du tror (pocket) Fånga lyckan (pocket) Kärlek och andra skandaler (pocket) 30 dejter på 30 dagar (pocket) Nine Perfect Strangers (häftad) Big Little Lies (häftad)
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar