torsdag 28 januari 2021

Shadow and Bones/Six of Crows- Nya bilder från tv-serien!

Jag säger bara WOOOW! Jag är så taggad på att äntligen få se dessa karaktärer komma till liv på riktigt! I sommar läste jag klart duologin av Six of Crows och nu under våren tänkte jag läsa klart första serien Shadow and Bones av Leigh Bardugo. Jag är så glad att Ben Barnes fick rollen som The Darkling då jag har aldrig varit missnöjd med Ben Barnes prestationer i fantasy filmer. Jag håller tummarna för att han verkligen fyller rollen som The Darkling. Jag skulle säga att jag är ännu gladare över att se Freddy Carter anta rollen som Kaz Brekker. Första gången såg jag Freddy Carter i tv-serien Free rein på Netflix blev jag positiv överraskad över hans skådespel. Jag kände direkt att han skulle passa bra att se i någon fantasy serie och vipps... så får man det!! 

Nedan finner ni karaktärerna som man får läsa i både Six of Crows och Shadow and Bones. Producenten förklarar att man valt att mixtra med båda historierna trots att bokserierna utspelar sig i två olika typer av världar. Det kommer bli spännande att se slutresultatet! Är du lika taggad som jag? Skriv i kommentarerna!

Tv-serien kommer till Netflix i April 2021!

                                         Alina Starkov- Shadow and Bones

                                     Malyen (Mal)  Oretsev och Alina Starkov- Shadow and Bones

                                 Malyen (Mal)  Oretsev- Shadow and Bones

                    General Kirigan  a.k.a The Darkling- Shadow and Bone

                      Jesper Fahey, Inej Ghafa, Kax Brekker- Six of Crows

                      Inej Ghafa- Six of Crows

                   Nina Zenik och Matthias Helvar - Six of Crows



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar