onsdag 27 januari 2021

Outlander- Jag har sett klart Säsong 5!


Vilken underbar, gripande, äventyrlig, romantisk och hemsk serie jag valt att titta på. Ja, jag skulle kunna beskriva serien i all oändlighet... Jag älskar tv-serien super mycket även om den innehåller mycket våld, sexövergrepp, mord och krig med blandning av romans, passion, upptäcktsfärd och spänning. Det blir en bra kombination som jag uppskattar otroligt mycket i denna Outlander serie. Jag skulle aldrig tro att en sådan kombination skulle fungera. Trots det är jag fast besluten om att fortsätta att titta på denna fängslande serie. Sam Heughan som spelar Jamie Fraser gör ett fantastiskt jobb tillsammans med Caitriona Balfe som spelar Claire Fraser. Jag vill bara djup dyka in i världen ännu mer och rota i alla hemligheter, intriger och oväntade överraskningar. 

Efter att ha sett klart säsong 5 känner jag mig mer än redo att ta mig an säsong 6. Tyvärr kan vi vänta oss en fördröjning på säsong 6 då Covid-19 är i vägen. Trots det håller jag tummarna på att säsong 6 kommer släppas under 2021. I väntan på nästa säsong få jag helt enkelt ta fram mina böcker som är skriven av Diana Gabaldon. Som tur har man alla på bokhyllan! Tittar du också på tv-serien? Har du läst böckerna av Diana Gabaldon? Planerar du att läsa böckerna? Skriv i kommentarerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar