fredag 8 maj 2020

Böcker som blir film 2020!

Det är aldrig fel att böcker blir till film och jag är en av de som uppskattar när filmer baseras på böcker. Det är nu med tiden som jag tycker att filmerna börjar filmatiseras med bättre kvalité både skådespelar- och historiemässigt. Så nu taggar jag verkligen med lite popcorn och läsk!

För er som undrar väljer Netflix att filmatisera Jens Lapidus Snabba Cash med en historia som utspelar sig tio år efter händelserna i Lapidus roman. Det kommer bli sex avsnitt och serien kommer utspelas i Sverige under 2020.
Har ni läst någon av böckerna som ska filmatiseras?

9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020 9 böcker som blir film och tv 2020
 
 

4 kommentarer:

  1. Små eldar överallt har jag läst och vill gärna se! :) Som stjärnor i natten har jag också läst, men inte vågat se filmen än för jag vet hur mycket jag grät till boken :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sett filmen "Som stjärnor i natten", den var bra. Jag förstår att du gjorde det. Jag grät när jag såg filmen.

      Radera
  2. Några intressanta där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Blir spännande att ta sig en titt ^^

      Radera