lördag 22 juni 2013

Mer om The Mortal Instruments!


Jag har märkt att många är intresserad av The Mortal Instruments och då tänkte jag bidra lite extra med det under denna tid tills filmen kommer ut. 23 Augusti.

För er som har läst böckerna så finns det en hel del grupper, vampyrer, varulvar, Demonjägare, magiker mm. Det jag vill säga är att det finns en hel del tester från The Mortal Instruments du kan göra, bland annat se vilken grupp du tillhör, pröva hur din framtid ser ut av Madame Dorotheas Tarot kort och mycket mer på The Mortal Instruments Hemsida!


Vilken Alliance tillhör du?
(Jag själv blev en Demonjägare, vad blev du? kommentera efter ditt resultat)

VILKEN ALLIANCE TILLHÖR DU?

Vad stod det på dina Kort?
för mig blev det:  (Kommentera efter ditt resultat)
Det förflutna: 10 of Swords.
Nutid:             High Priestess
Framtid:          The Lovers.

MADAME DOROTHEAS TAROT KORT





1 kommentar:

  1. Jag blev också shadowhunter (nästan lite besviken haha) :D

    SvaraRadera