måndag 18 januari 2021

Böcker som jag fick i Julklapp 2020!

Jag vet att det kanske är lite sent ute, men jag tänkte ändå visa er vilka böcker jag fick i julklapp 2020! Jag kan äntligen säga att jag äger hela den nyutkomna utgåvan av Harry Potter serien på svenska och jag är så glad över att jag fick de två sista delarna. Min plan är att läsa ut dessa under Januari månad. Inte nog med det så har jag fått en bok som heter Crave skriven av Tracy Wolf som jag har hört väldigt gott om. Boken innehåller vampyrer och andra magiska varelser. Om du gillade The Twilight Saga kommer du nog att tycka om denna serie. Den sista boken som jag fick var Shadow and Bone skriven av Leigh Bardugo och det är boken som jag just nu sitter och läser och hittills är jag inte besviken. Vilka böcker fick du till julklapp? Skriv gärna i kommentarerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar