torsdag 31 mars 2022

Jag är Zlatan- Imponerar både i litteratur & på film!




Solen skiner och jag tar en promenad i vackra Landskrona tillsammans med min familj för att njuta av det fina vädret, smågatorna och den blomstrande parken. Jag känner i luften att värmen är på väg och jag kan bara inte hålla mig ifrån att ta en bild på det blomhav som omger hela parken. 

Den 19 Mars gick jag för att se Jag är Zlatan på bio och den var både rörande och fängslande, det tog flera dagar innan jag kunde släppa Zlatans dokumenterande liv. När jag nu tog mig en titt i bokhandeln i Landskrona, hittade jag Zlatans biografi och jag beslutade mig för att djup dyka ner återigen i hans liv. Jag skulle säga att min nyfikenhet tog över. Jag har nu lyckats läsa ca 100 sidor av boken och jag finner den både underhållande, spännande och inspirerande. Det här är en bok som jag redan nu kan säga är väldigt unik. Recension kommer snart. Har du sett Zlatan på bio eller läst boken, vad tyckte du?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar