lördag 28 februari 2015

Legend of the seeker av Terry Goodkind


Jaaa, böckerna är här!!! Efter en lång väntan och en intensiv aktion på traderas hemsida så vann jag böckerna i sista sekund!! Det kan ju inte bli bättre! Jag är så lycklig! Det här är en bokserie jag alltid velat ha, men som inte varit möjlig att få tag på då böckerna var för sig kostar en hel del.
Men äntligen finns de nu i min bokhylla!

För er som har ett frågetecken, så kan jag förklara att det här är en äventyrsserie skriven av Terry Goodkind som också blivit till tv-serie. Man får alltså följa den unge Richard Siffer som få reda på att han är den utvalda sökaren som måste besegra den mörke Rahl, men på vägen möter han stora och små utmaningar som både hjälper andra behövande, men också sig själv, då han har ett dolt förflutet som blir en stor omställning både för han och hans vänner Zedd och Kahlan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar