fredag 13 februari 2015

Fifty Shades Of Grey Premiär!

 
Idag är det äntligen dags, den mest efterlängtade filmen 2015 världen över har premiär idag!
Ja, jag ska gå och se den här filmen idag och jag är väldigt taggad på att få se hur filmbolaget har valt att berätta den här historien på film, jag är väldigt nyfiken vad man har valt att ta bort och var man har satt extra mycket vikt på. Men självklart är jag nyfiken på skådespelarna, jag håller verkligen tummarna på att de går ihop varandra på ett bra sätt.
 
Ni kanske undrar "hur vågar man gå och se den här filmen på bio". Det är faktiskt väldigt många av mina vänner som tagit upp den typ av kommentar. Ja, jag har faktiskt en hel del vänner som valt att inte gå och se den här alls på bio eftersom vissa känner lite obehag att sitta med andra människor med tanke på att det är en hel del snusk. Men personligen så har jag verken lust eller ork att vänta tills den här filmen kommer ut på dvd. Jag vill helt klart vara en del av den här stora hysterin kring premiären. 
 
Min recension om filmen kommer imorgon!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar