onsdag 11 december 2013

Vilket Elevhem tillhör du?


 Hej på er alla som tittar in på bloggen, idag undrar jag vilket elevhem ni tillhör?
Jag själv har alltid tillhört Gryffindor, ett elevhem som jag alltid tyckt är den rätta platsen för mig.

Jag har faktiskt varit med på ett Harry Potter konvent för två år sedan och där tillhörde jag självklart elevhemmet Gryffindor. En dag spelade jag quidditch, jag var en jägare och då gjorde jag totalt mer än 150 mål, vilket var otroligt kul då mitt lag kom ikapp Slytherin och till och med vann hela tuneringen!! Det var så kul!
Hela eventet var i tre dagar tillsammans med andra fantasiska fans! Det var verkligen kul!

 

 
 

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag gjort ett test med dem en gång och hamnade antingen i Ravenclow eller Huffelpuff. Jag kommer ihåg att det inte var Slytherin eftersom jag blev lättad men sorgsen att jag inte hamnade med mina kompisar på Griffendor. Men jag var bara liten när jag gjorde det testet och Harry Potter var då nytt.

    SvaraRadera
  2. jag kan stolt meddela att jag är med i ravenclow.

    SvaraRadera