söndag 29 december 2013

Jul lov..


Ja, jul lovet är i full gång och jag har faktiskt inte hunnit blogga så mycket nu eftersom jag läser en del och pluggar ännu mer. När skolan börjar igen ska jag ha ett stort medicinskt prov på gymnasiet vilket försvårar min tid angående bloggandet. Jag hinner läsa lite grann, men det blir inte mycket.
Just nu blir det böckerna Legend av Marie Lu och Stad av Aska av Cassandra Clare som jag tar upp och läser på kvällen innan jag går och lägger mig, men mer än så blir det inte.
Jag ska försöka slänga in några inlägg nu under lovet.

Men nu när de flesta är lediga antar jag att ni också läser en bok, så då undrar jag vilken bok ni har valt att läsa under vintern??

1 kommentar:

  1. Jag läser också två på en gång. Den ena har jag lagt ut fem frågor om på bloggen, http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/2013/december/5-fragor-om-boken-du-laser-nu-3.html, men den andra kan jag inte sägan något om (inte ens dens namn!) eftersom det är en kompis manuskript till en bok hon hoppas ska bli publicerad. Hon har lämnat den på förlag och några är faktiskt intrisserade av den. Jag vill bara att hon ska skriva klart den andra boken så jag kan få fortsätta min resa :D

    SvaraRadera