måndag 11 april 2022

Min Bok Journal



För att jag ska ha större koll på vad jag läser och komma ihåg mina tankar under min läsning skriver jag alltid ner mina tankar i min bok journal. I min skrivbok finns det plats för att skriva ner tankar, sammanfattning, betyg. Det finns även lite annat kul i boken som tex, citat från olika böcker, topplista över världens bästa böcker, tips på andra bra böcker. Det finns till och med plats för att skriva ner alla sina favorit författare och en lista på vilka böcker jag skulle vilja läsa under 2022. 

Det har varit en stor trend den senaste tiden att skapa sina egna bok journaler, jag har verkligen försökt att skapa min egen. Tyvärr känner jag att det inte finns så mycket tillgängligt i butikerna när det kommer till klistermärken, fina tejpstycken och annat som är bra att ha till just detta pyssel. Därför har jag valt att köpa min egen som redan är färdig gjord och helt ärligt. Jag är så nöjd med det. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar