tisdag 16 juni 2020

Tisdagstrio- Från Regnbågshyllan

Tisdagstrion är tillbaka och denna gång har Boken & Ugglan valt ämnet Från Regnbågshyllan, dock fick det mig att tänka på  väldigt färgglada böcker. Nedan finner ni mina val!

The Sun Is Also a Star - Nicola Yoon - inbunden (9780553496680 ... A Thousand Pieces of You (häftad) 13 Best Books with Butterflies on the Cover images | Books, Good ...

1. The Sun is Also a Star av Nicola Yoon- Jag tror knappast att ödet tar mig till mina drömmar eller till den perfekta prins som många drömmer om. Nej, fakta är min bästa vän tänker Natasha. 
Perfekta knutna skor, toppbetyg, godhjärtad son. Allt verkar falla perfekt för Daniel tills han möter Natasha. 

2. A Thousand Pieces of You av Claudia Gray- berättar historien om en flicka som jagar sin pappas mördare genom flertal dimensioner. Kanske ligger det mer bakom incidenten än vad hon trodde från början. 

3. Incarnate av Jodi Meadows- tar steget till en värld vi aldrig varit med om tidigare. Själar och om nyfödelse blir fokuset i denna färgsprakande bok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar