torsdag 4 juni 2020

Sommarböcker i brevlådan!


Tiden går så fort att man inte hinner tänka ut vilka böcker man ska läsa i sommar. Helt plötsligt är vi framme i sommarperioden och jag känner en mild stress över att jag inte fått tid att tänka på vilka böcker jag vill läsa. Visst har jag känt av den varma sommarluften på 23 grader här i Kalmar, fåglarna sjunger redan vid kl:05:30 och den varma vattnet har redan fått en skön svalkande känsla mellan mina tår vid ett besök på stranden här om dagen. Jag har känt av att sommaren är på väg, men  trots det har jag har inte kunnat välja mina sommarböcker än. 
På väg hem tittade jag i min brevlåda och där fann jag dessa böcker. Jag ska tacka Lilla Pirat Förlaget som skickade hem dessa böcker till mig. Det blev verkligen passande för sommaren och jag ser jätte fram emot att läsa de. För er som undrar vilka böcker jag kommer läsa i sommar, så kommer jag skriva det i ett annat inlägg. Håll er uppdaterade på bloggen! 
Har du börjat tänka på vilka sommarböcker du skulle vilja läsa? Berätta för mig i Kommentarsfältet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar