lördag 30 maj 2020

Böcker i brevlådan!


Äntligen är min böcker hemma hos mig efter en lång väntan!  Jag insåg i efterhand att A Court Of Frost And Starlight hade en frakttid på 12-15 dagar, vilket gjorde att jag fick vänta längre än vad jag behövde. Dock gjorde det inte så mycket, jag var inte klar med Ett hov av Vingar & Undergång av Sarah J Maas. Men nu kan jag äntligen ta mig ut i solen och njuta av dessa efterlängtade böcker. Jag har redan börjat läsa Balladen om Sångfåglar och Ormar av Suzanne Collins. Om jag minns rätt har jag redan läst 100 sidor av den och wow vad mycket spännande fakta det finns kring president Snow. Jag ska inte berätta så mycket mer, utan ni får läsa min recension som kommer snart, så håll er uppdaterade på bloggen. Min andra bok A Coutrt of Frost and Starlight tänkte jag spara eftersom den handlar om efter krigstiden, vilket gör att jag tänkte låta tiden gå innan jag beslutar mig för att åter igen sjunka ner i världen i Phyntrian och alla dess underbara karaktärer. 
Har du läst någon av böckerna eller är böckerna på väg till din brevlåda? Kommentera gärna!

4 kommentarer:

  1. Väntar på Suzanne Collins bok som antagligen dyker upp nästa vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Skriv gärna vad du tyckte om boken när du läst klart den. Jag är super nyfiken!

      Radera
  2. Har inte läst någon av dem men är lite nyfiken på Collins bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina recensioner kommer snart. Då har du möjlighet att tänka på om de är värda att bli lästa ^^

      Radera