onsdag 6 juli 2016

Sommartaggen!

Vilka 5 böcker bara MÅSTE hinna läsas i sommar?



Vilken bok är du egentligen inte sugen på men känner att det är dags att ta tag i?
Sommarböckerna som utkom förra året. Jag har en del böcker som står staplade vid mitt skrivbord som jag bör ta tag i. Men det är så svårt just nu under sommartiden, då jag jobbar en hel del. Men jag ska definitivt ta tag i de.

Var är bästa stället att läsa i sommar?

STRANDEN! Det är det bästa stället som finns!


Handen på hjärtat, Var tror du faktiskt att du kommer att läsa någonstans?
I min säng. Eftersom jag bor i lägenhet finns det tyvärr ingen möjlighet för mig att dega i en hängmatta i en trädgård. Vilket jag såå gärna skulle vilja göra.

Vilken bok tror du kommer att blir sommarens bästa?

Me before you av Jojo Moyes
Jag tror den har mycket att ge. Romantiska böcker kan aldrig bli fel.
Jag har också varit utomlands och den boken har varit en bästsäljare i varje bokhandel.
Så ja...jag tror nog den blir den mest lästa boken i sommar.

Vilken bok borde alla läsa i sommar?

Mistborn- sista riket av Brandon Sanderson. Den är unik och utspelar sig i en fantastisk värld.

Strand eller hängmatta?

Stranden, garanterat!

Deckare eller roman?
Deckare, inget slår känslan av spänning och nyfikenhet...

Favoritgenre?

Lätt fråga...Fantasy!

Vad har du för planer i sommar?

Jobba och uppleva så mycket jag bara kan med pojkvännen.
På schemat står det.... tvådagars vandring med camping.
Lajv såklart!
Planering inför flytt till högskola.
Läsa, läsa, läsa

Vad är bästa att äta på sommaren?
Glass, jag älskar glass. Alla sorter äter jag. det är så gott att det inte går att undvika.

Är du badkruka eller hoppar du i direkt?

När det är väldigt varmt under dagarna hoppar jag gärna i direkt.
Sedan älskar jag att basta på kvällar och hoppa in i havet.

Tagga 3 eller 4 andra!
Drawread&takephoto
Inuti en bok
Bokintresse
Min bokkista



1 kommentar:

  1. Tack så mycket för taggen, sätter mig och gör den nu. :)

    SvaraRadera