fredag 9 september 2016

Flytt till Växjö för studier!



Hej alla läsare!

Jag är ledsen över att jag inte har hunnit skriva på ett tag. Det har vari full fart i veckor med allt som har med studerande att göra. Det är så att jag har flyttat till Växjö för att studera till sjuksköterska och all tid har gått åt till att hitta bostad och all kurslitteratur, sedan har det varit en hel del packande och förberedande inför skolstart. Jag har också varit tvungen att umgås extra med familjen och med pojkvännen i Göteborg, så mitt läsande har tagit en paus under den hektiska tiden.

Men var inte oroliga, mitt bloggande och mitt läsande kommer inte att sluta. Jag ska bara hinna komma in i mina rutiner nu när jag har flyttat, sedan så blir det hur bra som helst.
Jag kommer läsa böcker och mina recensioner kommer komma upp på bloggen.
Har ni frågor eller något annat, så är det bara att skriva en kommentar på bloggen, så ska jag se till att skriva ett svar så snabbt jag kan.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar