torsdag 4 juni 2020

Mina valda Sommarböcker 2020!

Här är de! Mina valda Sommarböcker 2020! 
Det kanske inte är jätte många böcker jag valt, men jag har några böcker till som jag redan börjat läsa sedan förra sommaren och som jag tänker avsluta om det finns tid för det. 


Högt Spel och Laglöst Rike av Leight Bardugo kommer jag läsa efter att böckerna blivit väldigt omtalade, dessutom kommer Netflix lansera en tv-serie kring böckerna och då hade jag önskat att jag läst klart böckerna innan dess. Som stjärnor i natten av Jennifer Niven såg jag på film för ett tag sen. Recensionen finner ni i länken "Filmrecensioner" uppe på bloggen. Filmen fick mig att uppleva en hel del omskakande känslor och då undrar jag hur mycket denna bok kommer väcka mina känslor på nytt. Jag har även sagt att jag ska läsa Game of Thrones detta året, så varför inte passa på under sommaren? 

För er som läst min bokrecension Ett Hov av Vingar & Undergång av Sarah J Maas kanske redan vet om att jag kommer spara boken A Court of Frost and Starlight efter att jag läst ut Balladen om Sångfåglar & Ormar av Suzanne Collins som jag just nu ligger i sängen och väntar på att bli läst. Sedan ska jag inte glömma att läsa Harry potter. Det slår aldrig fel oavsett vilken månad på året det är! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar