onsdag 18 mars 2015

Utmaning-Frågor


mustache

Jag har blivit taggad av Bokbloggsjerka att göra mustaschenkäten så nu kör vi:

Four names that people call me:
Med tanke på att jag redan har ett väldigt kort namn (Steffi) så har jag inte några så kallade
smek namn. Dock används namnet Steff, när jag spelar fotboll eftersom allt ska gå så snabbt som möjligt.

Four jobs I have had:
Undersköterska på sjukhuset.
Bildlärare för unga och äldre.
Ungdomsledare

Four movies I would/have watched more than once:
Tron
Red riding hood
Dear John
Snow White and the huntsman

 Four books I would recommend:
Boktjuven av Marcus Zusak
De Utvalda av Kristin Cashore
Outtalat av Sarah Rees Brennan
Insnärjd av Gena Showalter

Four places I have lived:
Hela mitt liv i Helsingborg

Four places I have been:
USA (Chicago)
Singapore
Grekland
Spanien

Four places I’d rather be right now:
Berlin
Frankrike
Ute på landet
Hemma i mitt rum med en bra bok i knät.

Four of My favourite foods:
Spagetti och köttfärssås.
Pasta med skinksås.
Pannkakor med nutella.
Tomatsoppa


Four TV-shows that I watch:
The Vampire Diaries
Outlander
Chicago Fire
Avatar: Legend of Korra

Four things I am looking forward to this year:
Börja Högskolan.
Resa utomlands. Berlin eller Paris.
Sommaren
Bio premiärerna till Insurgent, Mockingjay, Pan, Papers Town.


Four things I am always saying:
"Strålande"
"Lysande"
"Det flyter på bra"
"Ha det bra!"

Four people I tag:
Alla ni som inte gjort det här än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar