måndag 16 mars 2015

Insurgent Premiär på Fredag!

Snart är det äntligen dags för Insurgent premiären och det är alltså andra delen av Divergent trilogin. Som ni säkert lagt märke till så har jag inte varit duktig på att uppdatera om filmen eftersom jag har längtat så mycket. Jag ska förklara det lite djupare. När jag längtar efter något så blir det att jag varken pratar eller kollar in det eftersom jag vill att tiden ska gå. När jag då bli insatt i det så känns det som det tar en evighet tills dagen kommer. Men snart är Insurgent här och jag kommer definitivt gå och titta på premiären och självklart kommer jag göra en filmrecension efter biobesöket, men den får ni läsa dagen efter.


 När det gäller Insurgent så tyckte jag den här boken var den bästa i serien eftersom den innehöll så mycket action och svar som man länge väntat på, dels så får man också bekanta sig mer om hur samhället verkligen ser ut, då man stöter på nya miljöer hela tiden. Man får också ta del av hur karaktärerna växer och får en djupare grund. Som sagt så lär det hända en hel del så det ska bli super roligt att äntligen få se boken komma till liv. Jag har stora förhoppningar på den här filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar