lördag 7 mars 2015

Böcker från rean 2015!

Ja, under dagarna som varit så passade jag på att kolla in tre olika Akademibokhandlar för att se hur mycket rea det fanns. Det förvånade mig att det var så olika typ av böcker och priser på de olika butikerna. I den första bokhandeln fanns det oerhört många ungdomsböcker som var rea på, men många av de har jag redan i bokhyllan. Men sortimentet var imponerande som sagt!
Men i de andra två butikerna var det bara ungdomsböcker på ett litet bord, oftast i en hörna, det tyckte jag var dåligt. Dels så fanns det inte heller några böcker som jag sökte efter som tex Kodnamn Verity eller Mörk Ängel...

Men i slutändan hittade jag The Vampire Diaries Uppvaknandet & Kampen bok 1 och
Uppvaknandet av Tracy & Laura Hickman för 20 :- !Bättre än så blir det ju inte.
Sedan så passade jag på att köpa Låt Vargarna Komma av Carol Rifka Brunt och Brisingar av Christopher Paolini bok 3.
Låt Vargarna komma är en bok länge jag velat läsa, så bättre än så blir det inte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar