måndag 9 september 2013

Utomlands-Passa på att köpa Fan Prylar!

I helgen var jag och hela familjen utomlands i Tyskland och där finns ju allt som har med fandoms att göra, då passade jag på att köpa en stor kalender från The Vampire Diaries för 2014! Jag älskar verkligen tv-serien och om jag ska vara ärlig så är det den bästa tv-serien jag någonsin har sett.

De hade även oändliga bokbutiker som hade flera våningar. Där fanns det en avdelning bara med ungdomsböcker, det var verkligen kul att se. De hade väldigt mycket av The Mortal Instruments, rättare sagt en hörna med bara mortal instruments grejer, böcker från filmen, böcker med olika omslag, soundtracket mm. De hade också Harry Potter prylar, en vampyr hörna mm, riktigt coolt.

Nu finns min kalender upp på väggen som är redo att öppnas 2014 :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar