fredag 6 september 2013

Förlåt för dålig uppdatering!


Jag ska börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen, sommaren har gått otroligt fort och jag har ännu inte hunnit anpassa mig efter skolan. Jag har alltid känt mig väldigt trött och seg efter de långa dagarna, men det blir antagligen alltid så innan man har hunnit anpassa sig helt enkelt.
Jag har som sagt börjat skolan och äntligen är det sista året på gymnasiet och med det kommer även körkort som kommer ta en del tid från mig nu framöver, men jag kommer självklart försöka skriva på bloggen så mycket jag kan.
 
Ni får självklart komma med åsikter, tips eller dissektioner om böcker eller bara ställa en fråga till mig, jag är öppen för allt. Vill du att jag ändrar eller lägger till något på bloggen så är det bara att skriva en kommentar. Jag hoppas ni kommer att trivas här på bokcirkel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar