lördag 21 september 2013

Böcker i Brevlådan!

Som ni säkert har läst i mitt förra inlägg så har jag fått en hel del Höst böcker från olika förlag och det var verkligen böcker som jag hade på min önskelista. Divergent har jag redan läst och recenserat, medan Insurgent blir den perfekta boken att läsa nu under den regniga och mörka perioden.
Vad jag har läst från andra bloggar så skriver de flesta att den är ännu mer fartfylld och det gillar jag!

Legend av Marie Lu har jag varit väldigt nyfiken på ett tag, men inte valt att läsa den eftersom andra böcker kommit imellan. Men nu behöver jag inte vänta i den långa bibliotekskön, då många vill läsa just den boken, nu har jag den i min bokhylla och då kan jag läsa den precis när jag vill. På boken så står det "Om du gillade Hungerspelen kommer du att älska Legend". Vi får väl se hur det blir.

När det gäller Time Riders så läste jag om den i en bok handel, den verkade väldigt spännande och annorlunda igemfört med andra böcker. Nu har jag fått hem den villket är riktigt kul och inte nog med det, så har jag fått en extra gåva av förlaget, en speciell handbok för just tidresande.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar