fredag 28 april 2023

Bokrosens Boklubb- Första bok vald!

Det ska bli så otroligt kul att starta igång Bokrosens Bokklubb! Jag har länge sutit och tänkt på att det skulle vara så trevligt att få läsa en och samma bok tillsammans med er. Jag har skrivit ner kommande idder och andra översakningar som kommer ske i bokklubben. Just nu tänkte jag se hur stort intresse som finns och bygga upp bokklubben allt eftersom. 

Under första omröstningen har boken Malibu Brinner av Taylor Jenkins Reid valt ut och det är dags att skafa hem boken för snart inkommer Maj månad och det är dags att börja läsa! Jag är så taggad!!

Jag själv har betällt hem boken och inväntar nu den kommande posten. Jag har tänkt läsa boken på svenska och om du så önskar finns möjligheten även att läsa den på enegelska. 

Skriv gärna i kommentarsfältet om du hänger på bokklubben ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar