tisdag 24 maj 2022

Tidsfursten av Henrik Robert Karacs

 


Tidsfursten av Henrik Robert Karacs är en unik, spännande historia som inte liknar något jag har läst tidigare. Det kändes tacksamt att få möjlighet att läsa om något som blandas med det moderna och det som ligger i det förflutna. Författare Henrik Robert Karacs skriver med en fin känsla genom hela boken och jag flyter lätt med i historieutvecklingen. Huvudkaraktären Vincent känns genomtänkt och karaktärsutvecklingen sker i en fart som jag tycker fungerar med historien. Första kapitlet fångade mitt intresse vilket jag uppskattade, då det är sällan jag läser en spänningsroman som denna. Stor tummen upp, då jag läste ut boken under någon dag och det tyckte jag passade perfekt. 

Önskar du att få möjlighet att läsa om äventyr, mystik och tidsresor är denna bok perfekt. 

Betyg: ★★★★☆
Titel: Tidsfursten
Författare: Henrik Robert Karacs
Förlag: Visto Förlag
Språk: Svenska
Sidor: 316
Rec: Ja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar