tisdag 24 maj 2022

Kärleksbrevet av Lucinda Riley

 


Jag hade en föraning om att boken skulle bli bra och jag är så glad av författare Lucinda Riley uppnådde mina förväntningar. Den var smart, romantisk och underhållande på många sätt och det blir en oförglömlig historia som jag kommer bära med mig. Kärleksbrevet är den första bok jag läst av Lucinda Riley och hon imponerade på mig. Historien var genomtänkt och dialogerna välskrivna. Även om boken var som en tegelsten kände jag att det var mycket som behövdes få plats för att jag skulle få uppleva alla känslor som denna bok tillbringade mig. Jag hoppas att jag får uppleva en starkare start till nästa gång. Kärleksbrevet behöver en extra kick i början för att jag ska behålla intresset uppe under en längre tid. Trots det fick boken mig att uppleva nyfikenhet, förvåning, värme och sorg på en och samma gång. Det var skönt att kunna släppa min vardag och falla handlöst ner i denna berättelse. Jag tror absolut att denna bok passar för alla som tidigare läst Lucinda Rileys böcker.  

När jag läser klart denna bok vill jag ha mer och det är tur att det finns fler böcker som kan släcka min Lucinda Riley törst. 

Betyg: ★★★★☆
Titel: Kärleksbrevet
Författare: Lucinda Riley
Förlag: Bazar Förlag
Språk: Svenska
Sidor: 568
Rec: Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar