tisdag 24 maj 2022

En sväng till Köpenhamn!


Kanske var det dags att göra ett avbrott från vardagen... Jag kände att det var på tiden att ta mig ut till Köpenhamn för att uppleva lite nya resekänslor, att gå in i de fina bokhandlarna och kanske köpa mig en bok eller två. Det passade utmärkt för mig att sitta på ett fik, dricka en cappuccino och njuta av sommarvädret som lyste upp i Köpenhamn. 

Det är alltid lika kul att besöka Köpenhamn, det är många människor som rör sig, många spännande bok handlar och känslan att vara utomlands är underbar. Denna gång blev det en lugnare tur i Köpenhamn då jag kände att mitt tempo har gått på högvarv den senaste tiden. Det fick bli en båttur, bok köp och skratt tillsammans med min familj som var med på denna utflykt. 


Jag passade på att gå in i en av mina favoritbutiker Arnold Busck och även denna gång lyckades jag hitta tre böcker som verkar spännande. Jag hoppas verkligen det blir en bra läsupplevelse då jag hört gott om böckerna på sociala medier. I min hand finns böckerna You have reached Sam av Dustin Thao, A Good Girls Guide to Murder av Holly Jackson och Malibu Rising av Taylor Jenkins Reid. 

Nu kan jag slänga mig ner i hängmattan och njuta av sommarens böcker. Vad planerar du att läsa under sommartiden? Väntar du på en kommande bok? Kommentera gärna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar