tisdag 2 november 2021

35 inköpta böcker!



Ni läste rätt, jag har införskaffat mig 35 böcker under mina 5 månader som jag har varit i Norge och arbetat. Jag kände det var dags att köpa in de böcker som jag jag alltid önskat mig och nu när jag fått den ekonomin och den möjligheten till det, tvekade jag inte en sekund. Jag hade velat skriva ett inlägg om det mycket tidigare, tyvärr har många oväntade grejer dykt upp vilket jag var tvungen att ta hand om. 
De inköpta böckerna är böcker som har fattats till att bli en komplett bokserie på min bokhylla som tex The Mortal Instruments och Glastronen-serien skriven av Sarah J Maas. Under våren kom även flera böcker ut av författare Leigh Bardugo som fick mig att fastna ännu mer efter att jag läst första boken Shadow and Bones och självklart tv-serien som släpptes på Netflix under samma tid. 

Sen var det även på tiden att köpa in Harry Potter MinaLima Edition inför denna jul. Att jag väntade så länge på att köpa den var pga att priset för boken hade höjts ofantligt under en tid. 
Bortsett från det är jag super glad att årets bokrea levererade så som den gjorde. Jag har nämligen köpt många böcker under den tidperioden. 

Du kommer få möjlighet att läsa om de böckerna jag köpt in i kommande inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar